Med hjulet kommer oplevelser
I manges øjne er el-scootere ikke det mest sexede produkt og det er kun for gamle mennesker og handicappede. Sådan lyder det som oftest, når ordet el-scooter bringes på banen. Disse fordomme ønsker detailkæden Seniorland i en ny reklamefilm at gøre op med.
At en el-scooter kun er for gamle eller handicappede mennesker, synes at være den gængse opfattelse i befolkningen. Der er ingen tvivl om, at målgruppen for produkterne har en række fysiske udfordringer, men hos detailkæden Seniorland, ønsker man, at brugerne og de pårørende skal se produkterne som andet og mere end blot et hjælpemiddel i hverdagen. Det skal ses som et redskab til frihed. Et redskab til oplevelser. Netop dette er temaet i en ny reklamefilm fra Seniorland, som ruller over skærmen de næste par måneder. Den nye reklamefilm tager udgangspunkt i ”Hjulet”, som giver oplevelser, lige meget på hvilket stadie i livet, du befinder dig.
- For os har det været helt afgørende at gøre op med de her fordomme om, at folk i el-scootere nærmest er døden nær. Det er så langt fra virkeligheden, som det kan komme. Langt størstedelen af vores kunder er mennesker, som har en enorm livsgnist og lyst til at komme ud og opleve verdenen og leve det aktive liv, som de tidligere har gjort. De ønsker ikke at lade sig begrænse. Derfor har de anskaffet sig en el-scooter, fortæller marketing- og kommunikationsansvarlig, Martin Fjordlund hos Zealand Care, som ejer Seniorland.
Reklamefilmen er lavet i samarbejde med reklamebureauet CoolGray og produceret af Frame by Frame.
For yderligere information:
Kenneth Nybjerg, Kommerciel chef, Zealand Care
kny@zealandcare.dk eller tlf. +45 30 73 89 67