09 maj 2017
Zealand Care genvinder driften af hjælpemiddeldepot i Aarhus Kommune

04 april 2017
Med hjulet kommer oplevelser

10 januar 2017
Zealand Care overtager driften af hjælpemidler i Greve Kommune

16 november 2016
Zealand Care flytter hovedkontor

26 oktober 2016
Et tilbageblik på PL i Rio

30 august 2016
Zealand Care vinder udbud i Halsnæs Kommune

17 august 2016
Går eliteidræt og velfærdsteknologi hånd i hånd?

14 juni 2016
Robotterne kommer – yderligere to robotter i stald hos Zealand Care

07 juni 2016
Zealand Care byder tre nye kollegaer velkommen

02 juni 2016
Zealand Care siger goddag til to nye robotter

19 maj 2016
Zealand Care og Blue Ocean Robotics i nyt samarbejde

10 maj 2016
Zealand Care og Gribskov Kommune forlænger samarbejdet

29 marts 2016
Zealand Care og Deconx indgår nyt samarbejde

15 januar 2016
Seniorland fordobler salgsstyrken

27 november 2015
Ny direktør i Zealand Care

04 september 2015
Mød os på TWIC

22 august 2015
Team Tvilling tester Seniorlands Minibil

03 maj 2015
Ny hjemmeside

Få vores nyheder på mail

04 april 2017

Med hjulet kommer oplevelser


Med hjulet kommer oplevelser

I manges øjne er el-scootere ikke det mest sexede produkt og det er kun for gamle mennesker og handicappede. Sådan lyder det som oftest, når ordet el-scooter bringes på banen. Disse fordomme ønsker detailkæden Seniorland i en ny reklamefilm at gøre op med.

At en el-scooter kun er for gamle eller handicappede mennesker, synes at være den gængse opfattelse i befolkningen. Der er ingen tvivl om, at målgruppen for produkterne har en række fysiske udfordringer, men hos detailkæden Seniorland, ønsker man, at brugerne og de pårørende skal se produkterne som andet og mere end blot et hjælpemiddel i hverdagen. Det skal ses som et redskab til frihed. Et redskab til oplevelser. Netop dette er temaet i en ny reklamefilm fra Seniorland, som ruller over skærmen de næste par måneder. Den nye reklamefilm tager udgangspunkt i ”Hjulet”, som giver oplevelser, lige meget på hvilket stadie i livet, du befinder dig.

For os har det været helt afgørende at gøre op med de her fordomme om, at folk i el-scootere nærmest er døden nær. Det er så langt fra virkeligheden, som det kan komme. Langt størstedelen af vores kunder er mennesker, som har en enorm livsgnist og lyst til at komme ud og opleve verdenen og leve det aktive liv, som de tidligere har gjort. De ønsker ikke at lade sig begrænse. Derfor har de anskaffet sig en el-scooter, fortæller marketing- og kommunikationsansvarlig, Martin Fjordlund hos Zealand Care, som ejer Seniorland.

Reklamefilmen er lavet i samarbejde med reklamebureauet CoolGray og produceret af Frame by Frame.

Nyt produktkatalog kan ses her

For yderligere information:

Martin Fjordlund, marketing- og kommunikationsansvarlig, Zealand Care

mfj@zealandcare.dk eller tlf. +45 30 73 53 40